پروژه روکش آسفالت معابر

پروژه روکش آسفالت معابر سطح روستا در ۳۵ معبر اصلی و فرعی در حال اجرا می باشد. در این پروژه معابری که در اثر حفاری فاضلاب آسیب دیده بود و معابر داخل بافت که تاکنون عملیات روکش آسفالت در آنها اجرایی نگردیده بود در دستور کار دهیاری قرار گرفت.

عنوان پروژه : روکش آسفالت معابر

تعداد معابر اجرا شده : ۳۵

مساحت :

قطر آسفالت : ۵ سانتی متر

تناژ : ۱۷۴۰ تن

نوع پروژه : مشارکتی با بنیاد مسکن شمیرانات

کارفرما : دهیاری نیکنام ده

پیمانکار مجری : شرکت آباد بوم آریا

نظارت و انجام آزمایشات : شرکت ساخت آزما

معابر در حال اجرا :

پروژه روکش آسفالت معابر سطح روستا با یاری خداوند متعال و همت و صبوری اهالی اکنون به خیابان باهنر رسیده و تا دو روز آینده نیز در این خیابان ادامه خواهد داشت.

》 این پروژه در تلاشیم پیش از شروع بارش های پاییزه معابری که سال گذشته بر اثر حفاری انشعابات فاضلاب آسیب شدید دیده بود بهسازی کنیم و تعدادی معابری هم که تا کنون درروستا آسفالت نشده و یا سالها از روکش انها گذشته و اکنون نیاز به بهسازی دارند در این پروژه به سرانجام برسانیم تا اهالی در فصل پاییز و زمستان با مشکلات عبور و مرور کمتری مواجه باشند.

》 بر اساس بررسی های فنی و اجرایی مطابق با استاندر ها انجام داده ایم از گونه آسفالتی در این طرح استفاده کردیم که علاوه بر اختلاط درست دانه بندی دارای مقاومت بیشتری در دراز مدت باشد و با آزمایش دما ،درصد اختلاط ، میزان قیر و مقاومت فشاری و پس از گذست ۳ هفته از پخش نیز ازمایشاتی در زمینه تراکم به انجام خواهد رسید و تا انتها ۹ مولفه در حیطه ی مسائل فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این پروژه با استاندارد های مناسب اجرایی گردد.

》همچنین با پایش هایی که از مدتها قبل انجام شده بود جداول تعدادی از معابر که نیازمند ترمیم و تعویض بود با یاری خداوند متعال جدول این معابر نیز تعویض گردید و با هماهنگی های اتخاذ شده و نشست با مسئولین اداره آب و فاضلاب عمر شبکه آب شرب در معابر پایش شده و تعدادی معابر که نیاز دارند شبکه آب در آن تعویض و یا  اصلاح گرد عملیات آسفالت در آن ها اجرایی نشده و به پس از اصلاح موکول خواهد شد.

》اکنون نیز در معابری که از ابتدا عملیات اجرایی در انها آغاز شده بود آسفالت در مرحله تراکم قرار دارد و مابقی معابر نیز بسته به زمان اجرا به تراکم خواهد رسید لذا در بازه تا رسیدن به تراکم کامل بایستی مراقبت های لازم اعمال گردد که در این زمینه کمال تشکر و قدررانی را از اهالی محترم داریم که ضمن رعایت نکات با صبوری و مساعدت خود ما در سر انجام رساندن این پروژه یاری نمودند.

فهرست