همزمان با روز اول مهرماه و آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس زنگ مهدوی مدرسه شهید سمیه نواخته گردید

》در اولین روز مهرماه سال ۱۴۰۲ همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز ولادت امام عصر (عج) زنگ مهدوی با حضور حجت السلام ایمانی امام جمعه لواسانات،بخشدار محترم لواسانات،معاونت شهرداری لواسان، مدیریت اداره آموزش و پرورش،مجموعه پلیس راهور، خانواده معظم شهیدان اسماعیل و جواد یافتیان و شهید علینقیان،فرمانده بسیج،اعضای شورای اسلامی و دهیار نیکنام ده و معتمدین و انجمن مدرسه،مدیریت و معلمین محترم مدرسه شهید سمیه نواخته گردید.

مراسم بازگشایی مدرسه مهر ۱۴۰۲

حضور خانواده شهید یافتیان در مراسم بازگشایی مدرسه مهر ۱۴۰۲

》حجت اسلام و المسلمین ایمانی به عنوان سخنران ویژه این مراسم فرا گیری علم و دانش و کسب مدراج علمی را جز اولویت های دانش آموزان برشمردند. چرا که آینده کشور در دستان توانمند این دانش آموزان رقم خواهد خورد و خاطر نشان فرمودند که دانش آموزان با همت و تلاش و حمایت های مسئولین تا حد امکان از ظرفیت های موجود جهت فراگیری علم و دانش بهره کافی ببرند.

بازگشایی مدرسه مهر 1402

بازگشایی مدرسه شهید سمیه نیکنام ده

》در ادامه این مراسم نیز دانش آموزان با مراسم ویژه قرآن،سرود،شعر خوانی و برنامه های محیج روز اول مدرسه را با شور و شوق آغاز نمودند و راهی کلاس های درس شدند.

مدرسه شهید سمیه نیکنام ده

دانش آموزان مدرسه شهید سمیه

》در بازدیدی که از مدرسه و کلاسها انجام گرفت شاهد اقدامات خوبی از طرف مدیریت مدرسه و شورای اسلامی و دهیاری نیکنام ده بوده ایم و کلاسهای درس و حیاط رنگ آمیزی شده و تمامی نمیکت ها مورد بازسازی گرفت تا دانش آموزان با روحیه بیشتری در فضای آموزشی روستا به تحصیل علم و دانش بپردازند.

نواختن زنگ مهدویت مهر ۱۴۰۲

》در پایان اعضای شورای اسلامی و دهیار به همراه معتمدین روستا به مدرسه شهید محرمعلی گندمی مراجعت نمودند و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی دانش آموزان این مدرسه را راهی کلاس ها نمودند.و درنشستی که با مدریت مدرسه انجام گرفت،روند اقدامات تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مجموعه شورای اسلامی و دهیاری ضمن امیدواری از آینده  تحصیلی دانش آموزان این مدرسه اعلام نمودند. برای انجام اقدامات و مساعدت های لازم در خصوص کاهش دغدقه ها و افزایش کیفیت آموزشی این مدرسه از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم نمود.

مدرسه شهید محرمعلی گندمی


دانش آموزان مدرسه شهید محرمعلی گندمی مراسم بازگشایی مهر ۱۴۰۲

فهرست