دیدار با سروان نظری ریاست جدید کلانتری ۱۶۵ لتیان

》عصر روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ عضو شورای اسلامی نیکنام ده و دهیار روستا با سروان نظری رئیس جدید کلانتری ۱۶۵ لتیان دیدار نمودند و ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به گفتگو پرداختند.

》در این دیدار دهیار روستا،نیکنام ده را به عنوان یکی از روستا های دارای جایگاه مهم در منطقه لواسانات توصیف نموند و مردم شهید پرور آن را بسیار کوشا و زحمت کش خواندند و این سخت کوشی را موجب آن دانستند که چشم داشتی نسبت به مال یکدیگر نداشته و با کار و زحمت نیازهای خود را تامین خواهند نمود و از هر گونه آسیب اجتماعی و جرم مبرا هستند؛ و این انتطار را دارند تا افراد بیگانه نیز تعرضی به مال آنان نداشته و اگر فردی موجب سلب آسایش و آرامش آنها شد قانون در برخود و مقابله پشتیبان و یاری گر آنان باشد.

》در ادامه سروان نظری نیز با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های خوب منطقه و افراد اصیلی که در آن سکونت دارند،تمام تلاش مجموعه کلانتری را به گونه ای خواندند تا امنیت و آرامش در منطقه حکم فرما شده ومردم نیز در این سایه به امورات خود بپردازند.

》در پایان از تلاش های سرگرد بخشنده ریاست پیشین این کلانتری کمال تشکر و قدار دانی را داریم و برای سروان نظری آروزی موفقیت و توفیق خدمت روز افزون مسئلت داریم.

فهرست