جشن بزرگ روز دانشجو برگزار گردید

》به مناسب ۱۶ آذر ماه روز دانشجو، جشن بزرگی با شرکت دانشجویان آینده ساز و میهمانان و همراهان در سالن همایش های مجموعه فرهنگی اداری نیکنام ده برگزار گردید:
》این مراسم نخستین جشن و گرامیداشت دانشجویی است که با شعار دانشجو ذخیره فرهنگی، میزبان قدوم داشجویان در نیکنام ده بوده است.
》در ابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی روستا ضمن خیر مقدم به دانشجویان و میهمانان به اهمیت جایگاه دانشجو پرداختند و آینده نیکنام ده را در اذعان این قشر توصیف نمودند که با همت و تلاش خود می بایستی در بخش های مختلف خدمت رسانی کنند و جایگاه آن را به والاترین مرتبه برسانند.
》در این مراسم دکتر شهریار شفیعی به عنوان پدر برند ایران و سخنران ویژه مراسم جایگاه و اهمیت دانشگاه را جدای از محیط کسب و کار مطرح نمودند و بیان داشتند تحصیل در مقاطع عالی به شمادانشجویان، عنوان و هویتی خواهد بخشید که در معرفی شما به نسل های بعد نیز تاثیر مهمی دارد.
》درادامه دانشجوی پیشرو در حوزه ی حافظ خوانی با بیان چندین بیت از دیوان حافظ به این محفل زینت بخشیده و دهیار روستا نیز به دعوت از دانشجویان حاضر و همه ی دانشجویان روستا پرداختند، تا با ثبت نام وشرکت در قالب هئیت های اندیشه ورز از هم اکنون جایگاهی در امور روستا پیدا کنند، تا از این ظرفیت غنی در پیشبرد اهداف روستا استفاده شود و شاهد توسعه و آبادانی بیشتری باشیم. در انتها به رسم یادبود از دانشجویان حاضر تقدیر و تشکر بعمل آمد.
فهرست